steadyaku47

Saturday 3 February 2018

Mustak Shaik : Wahai rakyat, bukan politik yang patut anda undi untuk GE14 yang akan datang, yang patut di undikan ia lah akidah dan moral kita yang hilang, yang patut anda undikan, rasa malu global kita yang dialami oleh seluruh rakyat Malaysia dari perbuatan 1MDBpigs, rasa malu anda satu dunia tahu, bagi keluarga anda, umat Islam yang hilang moralitas melalui penyalahgunaan Najib tabung kahzanah negara kita dan Malaysia.


Ulang tayang:

Dap telah di kenakan kempen separuh kebenaran, kebohongan, yang berterusan, di serang oleh musuhnya UMNO, selama hampir enam dekad.

DAP bukanlah DAP kepada semua rakyat Malaysia yang dibesarkan sepanjang zaman, tetapi DAPigs. DAPbabi. Satu istilah yang sudah jadi kebiasaan di bibir, tulisan dan ia menjengkelkan untuk mereka dan rakyat Malaysia.

Ketua Pegawai Eksekutif IDEAS Wan Saiful Wan Jan berkata banyak pihak menggunakan DAPigs sebagai perkataan kod yang bermaksud masyarakat Cina.

Di hadapan penyokong Melayu, Najib berkata setiap undi kepada pembangkang akan memberi kuasa kepada DAP.

Di hadapan penyokong Cina, ayatnya bertukar kepada DAP tidak akan pernah berkuasa.

Rangkaian ini hanya boleh diperolehi dari unit propoganda UMNO dan unit indoktrinasi negara JASA atau puak upahan dedak. Pada mulanya, ia bermakna pengundi Cina, akan tetapi kerana ia telah mencengkam UMNO dengan sangat hebat, hanya beberapa tahun ketika istilah 1MDBpigs muncul dalam media sosial dan perbualan awam nampaknya ia tidak lagi digunakan.

DAP kini menjadi alasan, apa jua alasan, untuk kegagalan PAS bagi memperkasa RUU355.

Walaupun rakan-rakan politik UMNO di BN, MCA, MIC, GERAKAN bersuara dengan lantang menolak RUU355 atau sekeras menolaknya seperti pemimpin di negeri-negeri Sabah dan Sarawak, tak kira hakikat itu, IA SALAH DAP.

Kehentaman DAP bersabit dengan isu Islam ini berterusan di media aliran utama, stesen TV kerajaan, tentera siber, kempen atau apa-apa ucapan oleh menteri tidak pernah gagal menyebutkan 'kemiripan' atau 'keterlibatan' DAPigs.

Menjelang GE14, UMNO takut, sangat takut dan kini ketakutan ini mendapati mereka mengunakan dan menyalahgunakan agama Islam untuk meneruskan kempen mereka untuk mensyaitankan DAP.

Orang yang tersenyum dan yakin dengan Najib adalah fasad, Najib sangat takut.

Wahai rakyat, bukan politik yang patut anda undi untuk GE14 yang akan datang, yang patut di undikan ia lah akidah dan moral kita yang hilang, yang patut anda undikan, rasa malu global kita yang dialami oleh seluruh rakyat Malaysia dari perbuatan 1MDBpigs, rasa malu anda satu dunia tahu, bagi keluarga anda, umat Islam yang hilang moralitas melalui penyalahgunaan Najib tabung kahzanah negara kita dan Malaysia.

Dan penggunaan dan penyalahgunaan agama Islam yang terang-terangan untuk menghalakan pencurian dan rasuah.

Hidupp UMNO!?!

Sekarang, hari ini, menjelang GE14, parti PAS Islam adalah pencinta UMNO dan ketiadaan golongan intelektual dalam PAS selepas pembersihan lampau, mereka tersangkut, terlekat dalam lumpur Mekkah, mereka tiada akal fikiran untuk hala tuju mereka maka mereka ciplak, warnai apa jua cerita UMNO ceritakan, mereka buat yang sama.

PAS kini adalah pakatan kawan karib dalam selimut, si dedak UMNO.

Ikuti lah laungan BERANI rakyat SABAH yang bertepuk sorak jawap pertanyaan Kalifah al-Najibi, rakyat SABAH nak siapa? 

Tiga kali di balas dengan:

NAK MAHATHIR!
NAK MAHATHIR!
NAK MAHATHIR!

Takbirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

No comments:

Post a Comment