steadyaku47

Monday 3 October 2011

PKR Selangor...take note!

steadyaku47 comment: For all Cat Lovers.
With thanks to Jamil Kucing






THURSDAY, SEPTEMBER 29, 2011

Siapa yg layak di gelar pemimpin.




Hampir 6 kali jamil cuba buat appoitments atau pertemuan dengan MB selangor dari berbagai cara , surat , sms, tweter . fb masage, pembantu khas. tetapi sampai sekarang tiada jawapan. MB tahu jamil mahu berjumpa beliau. sebab setiap surat yg jamil hantar semua ada balasan dan beliau arahakan orang untuk berjumpa jamil atau buat. tetapi adalah susah kalau kita mahu berkerja jika kita tidak berjumpa sendiri dgn orang yg mempunyai kuasa.begitu juga jamil memohon pertolongan dari beberapa pemimpin pakatan termasuk Anwar Ibrahim but nothing.!!
Dapat jumpa dgn wakil atau orang yg di beri kuasa ( Elizibate wong ) berjumpa dgn jamil. mensyuarat pun telah di buat. bercakap pun sudah tapis ampai sekarang apa pun tak ada. telefon sudah, sms sudah, masage fb sudah, email sudah tetapi nothing. mereka langsung tiada minat untuk sama sama membantu haiwan haiwan terbiar. tetapi apabila ada sesuatu yg mereka boleh mencari publisiti murahan orang ini dulu akan menunjukan muka. bercakap tentang keadilan terhadap haiwan, bantu haiwan.

Sedangkan dalam pertemuan atas cadangan jamil untuk membina tempat tempat menyelamatkan kucing kucing terbiar dan di jadikan pelancongan negeri selangor . jawapan Elizibate wong kepada ketua beliau iaitu MB selangor ialah ( PEOPLE WON PAYS TO ENTER THAT KIND OF PLACE ),malah dalam permohonan jamil untuk mendapatkan tanah bagi membina pusat penempatan kucing kcuing terbiar dan di jadikan taman kucing bagi tujuan pelancongan beliau meminta 3 bulan. dnas ekarang dah hampir setahun. . maknanya beliau lebih mementingkan wang ringgit dari nyawa nyawa haiwan. kemudian beliau mahu menyalak bagaikan anjing bercakap tentang animals abused, cruel to animals, keadilan untuk kucing . What kind of politicion is this. crab shit or crab meat.

Siapa mereka mereka ini. mereka adalah orang orang yg dil anggap sebagai ketua , kawan, pemimpin , orang yg jamil dan rakyat malaysia anggap boleh membantu rakyat dan memberi keadilan kepada setiap makhluk ciptaan Allah. rupa rupanya tersilap besar.

Dengan sokongan dari seorang kawan fb, dan sekarang telah di lantik menjadi Ketua AJK BIRO DANA dalam persatuan jamil ,siapa Sdr Syahrul Nizam beliau adalah ornag kanan YB Dato Nazri Aziz Menteri di jabatan perdana menteri .beliau telah menguruskan untuk di adakan perjumpaan dengan Menteri Pertanian Dan Asas Tani YB Dato Seri Noh Omar . dan telah berjaya. dan yg berjumpa kami bukan setakat menteri sahaja , malah timbalan menteri sekali. Dato KP. dan beberapa pegawai kementerian yg lain.

Perjumpaan telah berjaya malah telah masuk ke slot berita tv1 , juga YB Menteri bersetuju memberi sebidang tanah untuk di jadikan zoo kucing atas cadangan kami. di bukit cahaya atau bukit cerakah. hanya dalam satu pertemuan pertama kali. tanpa janji tetapi terus bersetuju kerana saya rasa beliau profesional dna nampak ia boleh di jadikan daya tarikan pelancong. YB Dato seri Noh omar bersetuju sekali.

Siapa beliau ? beliau adalah pemimpin umno, menteri umno yg di katakan jahat, tidak berperi kemanusiaan, tiada hati perut , menipu rakyat , jahat dan berbagai bagai lagi. tetapi dalam pertemuan jamil dan ahli persatuan kelmarin jamil tengok beliau seorang yg profesional. rendah diri. sudi mendengar kelohan, sudi mendengar pandangan orang. tidak mencelah. memberi peluang untuk orang bercakap.ornag yg di lebelkan berbagai bagai ada hati terhadap haiwan.


PADA JAMILKUCING SATU JE. KALAU ORANG ITU ADA HATI TERHADAP HAIWAN MAKNANYA ORNAG ITU ADA HATI UNTUK MEMBANTU DAN MENYAYANGI MANUSIA. THIS KIND OF PEOPLE SHOULDS WE RESPECT.YANG JAMIL MINTA BUKAN UNTUK DIRI SENDIR TETAPI UNTUK KEADILAN HAIWAN DAN NAMA NEGARA.

4 comments:

  1. Heard bat jamil Kucing. Wonderful man. If I am rich I will help him too. Please carry on whacking whoever is not caring from whichever party. What most people don't realize is that people are influenced by little gestures, not grandiose ones. Even god look at the little things you do, not the years of fasting andprayers

    ReplyDelete
  2. Yes Anon 4.30pm...that was exactly how I felt!

    ReplyDelete
  3. There is still a lot of good in umno, if only thy hadn't become greedy in the process. I wish I didn't have to change sides, but there is so much filth, no one knows how to begin cleaning. Dsai did write abt the orang utan plight in Sabah in his blog a few days ago, don't know whether that is a publicity stunt

    ReplyDelete
  4. One incident of cats getting killed - waaah .. we got someone fighting for "zoo kucing".
    Now everybody can abandon cats with impunity, but no legislation to stop this evil ....

    Now this fella is a "great man".
    Never mind- Very Good!!
    I support him if he's really that good.

    Anyway- FYI, the politicians who actually stepped forward to help were prevented from doing so, becos they were "PKR politicians".
    Never mind ...

    So what happened to the abused dogs?
    Got "zoo anjing" or not?
    I hear that dog-lovers have been asking for more for a much longer time ...
    Why is there no action on those who abandon or abuse dogs?
    Why nothing about dogs?
    What happened?

    I certainly hope this great man can answer ...

    ReplyDelete