steadyaku47

Wednesday, 25 July 2012

Chegu Bard letak jawatan! Tak sedar2 Anwar tak inginkan dia

  1. with thanks to Unspinners


Inilah kebodohan orang muda yang tidak tahu sejarah dan tidak menilai sejarah. Sejarah akan berulang kali dan seseorang pemimpin akan ulang cara yang pernah dilakukan.

Orang yang ingin kami anggapkan sebagai bodoh adalah Chegu bard. Eh ... kotor perjawatan guru untuk dikaitkan dengan Badrul.

Sejarah Anwar selalunya akan buang seseorang bila santannya dah di perah. Lihat mana ada orang asal PKN ada bersama lagi dengan Anwar melainkan Azmin dan mungkin Dato Kamarul.

Dia dah lama patut belah tapi bodoh!

Lebih elok panggil dia Bard Simpson kerana dia tidak tahu perjuangannya bersama PKR adalah perjuangan untuk anasir Dajjal Al Masih dan persekongkolan dengan anasir kuasa neo kolonialisma.

Dan dalam katun Simpson banyak mesej subliminal yang pro anarchy dan penghancur ummah.

Dah tentu Bard yang suka campur dengan puak2 hisap ganja dan pemikir telor setengah masak, adakah dia terfikir perkara-perkara ini?

Yang kami nak perbodohkan Badrul adalah kenapa hari ini baru nak letak jawatan. Kisahnya dia telah letak jawatan pada Julai 20hb.

Alasan yang diberikan adalah kerana tidak puashati dengan beberapa orang prmimpin PKR Negeri Sembilan seperti Datok Kamarul, Ketua Cabang Kuala Pilah, Nordin Ismail, Setiausaha Negeri Sembilan, Sabaruddin Yassin dan Ketua AMK Negeri dan geng dia sendiri, Nazree.

Kononnya dia dipinggirkan. Hehehe ... bodoh! bodoh!

Kita orang luar pun boleh lihat Badrul ni dah tak laku. Gerak kerjanya banyak bodoh!

Kalau kami dalam PKR pun, kami tak mahu bawa masuk Badrul ini.

Macam geng2 dia, dia hanya tahu melihat dari perspektif propaganda dan macam mana nak ambil perhatian untuk diri sendiri.

Bukan strategik pemikiran mereka pun. Bukan berilmu pun pemikiran. Dan bukan faktual, berangka dan berhujah pun puak2 kawan Badrul dalam menganalisa sesuatu isu.

Hanya dari aspek propaganda bodoh!

Keluar fakta macam isu air Selangor, habis bergelimpangan. Macam kes Scorpene. Macam kes George Kent. macam Kes FGVH. Dan macam-macam lagi.

Kononnya jika Anwar terima perletakan jawatan badrul, dia akan bergerak atas SAMM dan buat press conference. Mulalah gaduh terbuka dengan Anwar.

Usah risau anwar. SAMM pun sama bebal.

Dah tahu dan akui Anwar meliwat dan rendah moral, masih berharap nak naikkan Anwar. Mana nilai hidup mereka berpemimpin orang tak bermoral?

Pemimpin tak bermoral tak akan kekal dan hidup ditarik hidung oleh macam kerbau oleh tangan-tangan lain yang akan merosakkan negara.

Budak SAMM pun bukan tahu. Alah baru belajar. Pemimpin cikgu sekolah fail.

Harap UMNO atau mana pihak dalam kerajaan jangan jadi bodoh nak ambil satu lagi bebal yang sama. Mereka ini makan dua dua belah, mengaku diri MIO padahal tidak dan bocor rahsia dua-dua belah kepada pihak sebelah sana.


Bodoh badrul ini. Dari lepas dia dikencingkan Sam Ketot, patut dia sedar PR tak mahu dia lagi. Masih lagi terlibat bersungguh-sungguh dalam Bersih.

Ingat kawan dia bocorkan rahsia perancangan kerajaan hadapi Bersih 2.0 tu orang tak tahu. Ramai yang tahu!

Yang tak tahu tapi masih agung2 tu bebal mudah ditipu