steadyaku47

Monday, 25 July 2016

Quickies : Roslan Awang mujur kena penampar dengan cikgu. Tak jadi pencuri macam Najib!


33 tahun lalu aku kena penampar dengan cikgu masa kelas ilmu alam. 

Mujur masa tu belum ada media sosial. Kalau tak mesti budak sekelas aku dah viralkan. Dan aku pun tak berani nak beritahu ayah pasal tu. Sebab kalau beritahu, batang penyapu pulak hinggap belakang badan. 

Bila dah besar panjang ni rasa bersyukur pulak kena penampar tu. Jadi orang juga aku akhirnya. 

Kalau tak ditampar mungkin sekarang aku jadi pencuri macam Najib.