steadyaku47

Sunday 16 April 2017

najib razak : "Saya ingin tanya, siapa boleh buat rumah? kereta api laju? angkat ekonomi? memartabatkan Islam, jawabnya BN".

Saya pon nak tanya : Siapa dia Penyamun, Penjenayah, Pencuri, Penipu, Pembohong, Perasuah dan Perompak wang Rakyat? Jawab nya BN juga!








"Kami (kerajaan BN) perlu mandat daripada rakyat, tidak lama lagi (pilihan raya umum), sama ada tahun ini atau tahun depan. Kalau ikut suasana di Kuala Nerus ini, nak buat cepat, namun kami kena lihat kepercayaan rakyat...kalau pilih BN, banyak lagi transformasi yang akan kami lakukan, Kalau pembangkang bangkitkan isu GST, kita kutip hasil dan inilah (PPR) antara projek yang mana kita guna duit GST itu untuk kembalikan kepada rakyat,
"Saya ingin tanya, siapa boleh buat rumah? kereta api laju? angkat ekonomi? memartabatkan Islam, jawabnya BN,". najib razak

steadyaku47 : Saya pon ingin tanya....siapa dia Saya Tanya : Penyamun, Penjenayah, Pencuri, Penipu, Pembohong, Perasuah dan Perompak wang Rakyat?

  


No comments:

Post a Comment