steadyaku47

Saturday 19 September 2015

NAJIHAH DESA : Anak aku sekolah SJKC. So apa masalahnya?







Najihah Desa feeling wonderful

Husna masuk pertandinga bercerita bahasa cina... tempat ke3. Syabas!!
2.8k Likes109 Comments

 
MENGGALI ILMU KURNIAAN ALLAH
Maaf..maaf..maaf..
Sangat terkejut.
Tetiba viral.
Posting yang bg saya just a simple post.
Tp rupanya mendalam maksudnya bg sesetengah rakan saya.

Saya tidak nyatakan bersekolah di sekolah selain sjkc itu tidak bagus.
Tp yg saya nak sampaikan,
Salahkah sekolah itu?
Mengapa harus dipolitikkan juga.
Medan menimba ilmu.

ilmu allah itu saaaaaaaangaaaattt luas.
Sjkc hanya sebahagian dr medan itu.
Jangan disalahkan pd mana2 pihak.
Mari kita baiki apa yg kurang elok.
Mari kita sama2 hidup penuh harmoni.

Nabi kesayangan kita NABI MUHAMMAD SAW juga menyantuni dan menyayangi sesama manusia x kira apa agama dan bangsa.
Saya sayang MALAYSIA.
saya sayang semua mereka yang dikeliling saya.

BE A GOOD MALAYSIAN.
terima kasih buat rakan2 baru saya juga.
P/s : masih diambang kejutan dan sedikit ketakutan... 😅😅😅
 

No comments:

Post a Comment