steadyaku47

Saturday 11 June 2016

cakap cakap...Hadi, his two wives & kereta mewah.



On my recent posting about Hadi, his two wives and kereta mewah I received a few comments including the following from Annuar B Azahari:


Anuar B. Azahari
Anuar B. Azahari ·
Fitnah politik memang jahat. Ini berita pembohongan.

Hussein Abdul Hamid
Saudara kalau ini fitnah...explain why and I will post it on my blog...camna?

Anuar B. Azahari

Kenapa saya mesti jelaskan isu ini sebab bukan saya yang memulakannya. Cuba jelaskan dengan saya isu ini secara tepat dengan buktinya atau saksi kalau perlu. Bolihlah saya percaya. Kalau ala kadar secebis begini buat apa nak ditulis untok orang percaya?


steadyaku47 comment : Can anybody confirm that Hadi has got two or more wives and that he did or did not receive those kereta mewah? I do not want to post any "berita bohong".... not even about an idiot like Hadi! 





With thanks to ali alditta
6:58 PM
Pasai berapa biji kereta Hadi Awang ada saya tak tahu sangat. Tapi berapa orang bini dia, baca catatan berikut...

Tuan Guru Abdul Hadi Awang telah mendirikan rumahtangga dengan Toh Puan Seri Hajah Zainab binti Awang Ngah pada tahun 1976. Manakala perkahwinan beliau yang kedua pada tahun 1991 dengan Dr. Norzita Taat. Hasil perkahwinan beliau dengan kedua-dua isterinya telah dikurniakan 14 orang zuriat iaitu 11 dari isteri pertama dan 3 dari isteri kedua.

Refer : https://ms.wikipedia.org/wiki/Abdul_Hadi_bin_Awang
 · 

No comments:

Post a Comment