steadyaku47

Thursday 16 June 2016

Sharul Nizam Ab Rahim : RESPECT!



steadyaku47 comment : Once in a while we come across something that gladdens our heart and makes us tear up just a little. This is one such tale....Sharul Nizam...tabek tuan. 






No one care. But - I care. Kamu, akan aku bawa pulang — in Puchong Batu Dua Belas, Selangor, Malaysia.

Sharul Nizam Ab Rahim  — feeling sad.


Selesai urusan di Mahkamah Ampang, Tuhan mengujiku sekali lagi. Berlaku kemalangan jalan raya - Libatkan Proton Waja dan seekor Anjing. Lokasi - Di jalan sesak Puchong, Selangor berhampiran One City
Semua yang melihat, cuma dapatkan pemandu. But - Tidak seorang pon, mempeduli kesakitan seekor Anjing yang kotor dan terhina. Dia masih bergerak, dan aku pantas mendapatkannya
Hayat Anjing tidak lama. Sekali lagi, aku gagal selamatkan nyawa. Maafkan Ku Doggy. Aku cuma mampu memberimu - Penghormatan
Aku face to face dengan Driver. Aku cakap - Kamu curang di jalan raya. You've to pay for this!







Now here is one young man that I would really be proud to call a friend. I salute this young and decent man. My respect to you, Sharul Nizam Ab. Rahim. May God keep your heart of gold burning bright to serve as a beacon to guide those that are lost.


No comments:

Post a Comment