steadyaku47

Monday 9 January 2017

cakap cakap....Tepat Kak Latheefa hantam Tentera Troll!



Bila masa saya block Tentera Troll ni? Saya tak kenal pun kamu, apsal nak block? Mmng perasan diri hebat sangat. Saya dah baca cara kamu cuba jawab persoalan2 - haha mmg ni lah masalahnya nak jadi loyar tapi tapi confirm bangang- soalan "macam mana ada dna di dalam rektum saiful"? Soalan cepu mas la konon. Bacalah isu yang dibawa oleh pembelaan- faham tak persoalan chain of evidence? Faham tak isu bagaimana pula pendakwaan dakwa ada dna didapati dari rektum KONON sedangkan keseluruhan perjalanan sample dna telah dipertikaikan!! Ingat jadi loyar senang ke macam macai murahan ke? Kalau tak faham takpe, tapi kalau nak guna soalan sama macam macai umno, jangan buang masa kita la. Buang air liur je. Selama ini buat macam neutral konon.. bantai jibby sikit, bantai dsai sikit.. waah neutral.. tapi kali ni dah kantoi..
Saya tak kisah ko nak teruskan bantai secara isu politik pembangkang- mmg kelakar- but once you makan fitnah- hilang respek lah. Komik konon.. 
Over and out.

steadyaku47 comment : saya share aja....tapi support mesti suppport!

No comments:

Post a Comment