steadyaku47

Monday 29 April 2013

THIS IS UMNO : RANDY EX MINISTER


Jamaludin Jarjis - A Brief Biography


Yang Berhormat Dato' Sri Dr. Jamaludin b Dato' Mohd Jarjis is a Malaysian politician and the former Minister of Science, Technology and Innovation in the Cabinet of Malaysia.

Jamaludin is also a kaparat politician whose main claim to fame......or should it be infamy...is his raba raba of a Female Promoter  in a 5 star Hotel in KL. For the benefit of the non Malays raba raba means that the said Dato'  Sri Jamaluddin Jarjis outraged the modesty of the said female promoter. The essence of a women's modesty is her sex. The act of pulling a women, removing her dress coupled with a request for sexual intercourse would normally be an outrage to the modesty of a women. Please see report below:

THURSDAY, APRIL 24, 2008

FORMER MINISTER AND CURRENT MP OF ROMPIN OUTRAGE MODESTY OF FEMALE PROMOTER 
Former Science and Technology Minister and current Member of Parliament for Rompin Datuk Seri Dr Jamaluddin Jarjis had recently been accused of fondling and manhandling a 30-year-old female promoter at a nightclub in a five-star hotel in Kuala Lumpur and a police report had be lodged and the police have classified the offence under Section 354 of the Penal Code, which carried imprisonment of up to 10 years or fine or whipping or with two of such punishments due to the seriousness of the offence. Dr Jamaluddin was reported to have been drunk, which is considered 'haram' since he is a Muslim. DrJamaluddin had left for overseas in an attempt to avoid much publicity and also to find ways to settle this matter.

Dr Jamaluddin had previously been involved in another controversy while on a working visit to the United States when he was a Cabinet Minister and while meeting with Malaysian students there, it was reported that he had insulted two Malaysian Indian students, namely Sheena and her sister, Dr. Sheela Moorthy, who is currently living in the USA and supporting her sister¢s education at CalyPoly, by saying that the students who are of darker skin colour was of lower class origin in the Malaysia which is a racist and derogatory remark. A formal complaint had been made to the relevant Ministers but nothing formal had been forthcoming.

It was reported today that the said female had intentions of withrawingher accusation through a lawyer by way of a statutory declaration. It need to be reminded that the police have to investigate the woman's report despite her withdrawal and if her allegations against the ex-minister, as set out in the police report, are true, then the police have no alternative but to take action while the Syariah Court would have to also investigate and punish him accordingly.
In an attempt to circumvent the issue, it was rumoured the said female had been paid off handsomely, and this act is a serious crime.
As is normal under this UMNO led Barisan Nasional government, this Dato Sri Jamaluddin Jarjis have been rewarded  for whatever it is that he has done by an appointment as Chairman of 1 Malaysia Peoples Housing (PR1MA) and Malaysian special envoy to the United States. Woo Haa! 
ONLY IN BOLEHLAND - MOLESTER ONE MINUTE, OBAMA THE NEXT!
HIDUP UMNO!
Bahasa translation follows:



INI UMNO: RANDY EX MENTERI


Jamaludin Jarjis - A Biografi Ringkas


Yang Berhormat Dato 'Sri Dr Jamaludin b Dato' Mohd Jarjis adalah seorang ahli politik Malaysia dan bekas Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi dalam Kabinet Malaysia.

Jamaludin juga seorang ahli politik kaparat yang utama tuntutan untuk kemasyhuran ...... atau ia harus kehinaan ... adalah raba raba beliau seorang Promoter Perempuan di Hotel 5 bintang di KL. Untuk memberi manfaat kepada orang bukan Melayu raba raba bermakna bahawa kata Dato 'Sri Jamaluddin Jarjis marah kehormatan itu promoter wanita. Intipati kehormatan wanita adalah seks beliau.Tindakan menarik wanita, mengeluarkan pakaian beliau ditambah pula dengan permintaan untuk melakukan hubungan seksual biasanya akan menjadi kemarahan kepada kehormatan wanita. Sila lihat laporan di bawah:

KHAMIS, 24 APRIL, 2008

BEKAS MENTERI DAN MP SEMASA Rompin kemarahan kehormatan PROMOTER FEMALE 
Bekas Sains dan Teknologi Menteri dan Ahli semasa Parlimen  Rompin  , Datuk  Seri  Dr  Jamaluddin Jarjis  baru-baru ini telah dituduh cumbuan dan manhandling penganjur perempuan 30 tahun di sebuah kelab malam di sebuah hotel lima bintang di  Kuala  Lumpur  dan satu laporan polis terpaksa akan dibuat dan pihak polis telah diklasifikasikan kesalahan itu di bawah Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebat atau dengan dua daripada hukuman itu kerana betapa seriusnya kesalahan itu. Dr  Jamaluddin dilaporkan telah mabuk, yang dianggap ' haram 'kerana dia adalah seorang Muslim. Dr Jamaluddin telah meninggalkan untuk luar negara dalam usaha untuk mengelakkan banyak  publisiti dan  juga untuk mencari cara-cara untuk menyelesaikan perkara ini.

Dr  Jamaluddin  sebelum ini telah terlibat dalam kontroversi yang lain semasa lawatan kerja ke Amerika Syarikat apabila dia adalah seorang Menteri Kabinet dan semasa pertemuan dengan pelajar-pelajar Malaysia di sana, ia telah melaporkan bahawa dia telah menghina dua pelajar India di Malaysia, iaitu Sheena dan kakaknya, Dr Sheela  Moorthy , yang kini tinggal di Amerika Syarikat dan menyokong pendidikan ¢ kakaknya s di  CalyPoly , dengan mengatakan bahawa pelajar-pelajar yang mempunyai warna kulit gelap adalah berasal dari kelas yang lebih rendah di Malaysia yang merupakan kata-kata perkauman dan menghina. Satu aduan rasmi telah dibuat kepada  yang berkenaan  Menteri tetapi tiada formal telah datang. Dilaporkan hari ini bahawa berkata wanita mempunyai niat  withrawing tuduhan dia melalui seorang peguam melalui akuan berkanun. Ia perlu diingatkan bahawa pihak polis perlu menyiasat laporan wanita itu walaupun pengeluaran itu dan jika dakwaan beliau terhadap bekas Menteri, seperti yang dinyatakan dalam laporan polis, adalah benar, maka polis tidak mempunyai pilihan tetapi untuk mengambil tindakan manakala Syariah  Court perlu juga menyiasat dan menghukum dengan sewajarnya.

Dalam usaha untuk  mengelakkan  isu ini, ia adalah khabar angin wanita tersebut telah dibayar lumayan, dan tindakan ini adalah satu jenayah yang serius.
Seperti biasa di bawah ini UMNO kerajaan Barisan Nasional, ini Dato Sri Jamaluddin Jarjis telah ganjaran untuk apa sahaja yang telah dilakukan dengan pelantikan sebagai Pengerusi 1 Malaysia Rakyat Perumahan (PR1MA) dan wakil khas Malaysia ke Amerika Syarikat. Woo Haa! 
ONLY IN Darulboleh - molester ONE MINUTE, Belong THE NEXT
HIDUP UMNO!



5 comments:

  1. Sickening to say the least

    ReplyDelete
  2. Kalau you boleh buat expose2 ini dlm BM, boleh saya download Dan sebar

    ReplyDelete
  3. saudara anon 2.00:00


    INI UMNO: RANDY EX MENTERI

    Jamaludin Jarjis - A Biografi Ringkas


    Yang Berhormat Dato 'Sri Dr Jamaludin b Dato' Mohd Jarjis adalah seorang ahli politik Malaysia dan bekas Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi dalam Kabinet Malaysia.

    Jamaludin juga seorang ahli politik kaparat yang utama tuntutan untuk kemasyhuran ...... atau ia harus kehinaan ... adalah raba raba beliau seorang Promoter Perempuan di Hotel 5 bintang di KL. Untuk memberi manfaat kepada orang bukan Melayu raba raba bermakna bahawa kata Dato 'Sri Jamaluddin Jarjis marah kehormatan itu promoter wanita. Intipati kehormatan wanita adalah seks beliau. Tindakan menarik wanita, mengeluarkan pakaian beliau ditambah pula dengan permintaan untuk melakukan hubungan seksual biasanya akan menjadi kemarahan kepada kehormatan wanita. Sila lihat laporan di bawah:
    KHAMIS, 24 APRIL, 2008
    BEKAS MENTERI DAN MP SEMASA Rompin kemarahan kehormatan PROMOTER FEMALE
    Bekas Sains dan Teknologi Menteri dan Ahli semasa Parlimen Rompin , Datuk Seri Dr Jamaluddin Jarjis baru-baru ini telah dituduh cumbuan dan manhandling penganjur perempuan 30 tahun di sebuah kelab malam di sebuah hotel lima bintang di Kuala Lumpur dan satu laporan polis terpaksa akan dibuat dan pihak polis telah diklasifikasikan kesalahan itu di bawah Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebat atau dengan dua daripada hukuman itu kerana betapa seriusnya kesalahan itu. Dr Jamaluddin dilaporkan telah mabuk, yang dianggap ' haram 'kerana dia adalah seorang Muslim. Dr Jamaluddin telah meninggalkan untuk luar negara dalam usaha untuk mengelakkan banyak publisiti dan juga untuk mencari cara-cara untuk menyelesaikan perkara ini.

    Dr Jamaluddin sebelum ini telah terlibat dalam kontroversi yang lain semasa lawatan kerja ke Amerika Syarikat apabila dia adalah seorang Menteri Kabinet dan semasa pertemuan dengan pelajar-pelajar Malaysia di sana, ia telah melaporkan bahawa dia telah menghina dua pelajar India di Malaysia, iaitu Sheena dan kakaknya, Dr Sheela Moorthy , yang kini tinggal di Amerika Syarikat dan menyokong pendidikan ¢ kakaknya s di CalyPoly , dengan mengatakan bahawa pelajar-pelajar yang mempunyai warna kulit gelap adalah berasal dari kelas yang lebih rendah di Malaysia yang merupakan kata-kata perkauman dan menghina. Satu aduan rasmi telah dibuat kepada yang berkenaan Menteri tetapi tiada formal telah datang. Dilaporkan hari ini bahawa berkata wanita mempunyai niat withrawing tuduhan dia melalui seorang peguam melalui akuan berkanun. Ia perlu diingatkan bahawa pihak polis perlu menyiasat laporan wanita itu walaupun pengeluaran itu dan jika dakwaan beliau terhadap bekas Menteri, seperti yang dinyatakan dalam laporan polis, adalah benar, maka polis tidak mempunyai pilihan tetapi untuk mengambil tindakan manakala Syariah Court perlu juga menyiasat dan menghukum dengan sewajarnya.

    Dalam usaha untuk mengelakkan isu ini, ia adalah khabar angin wanita tersebut telah dibayar lumayan, dan tindakan ini adalah satu jenayah yang serius.
    Seperti biasa di bawah ini UMNO kerajaan Barisan Nasional, ini Dato Sri Jamaluddin Jarjis telah ganjaran untuk apa sahaja yang telah dilakukan dengan pelantikan sebagai Pengerusi 1 Malaysia Rakyat Perumahan (PR1MA) dan wakil khas Malaysia ke Amerika Syarikat. Woo Haa!

    ONLY IN Darulboleh - molester ONE MINUTE, Belong THE NEXT
    HIDUP UMNO!

    ReplyDelete
  4. Saudara blog saya boleh translate ka Bahasa...click gadget di sebelah right hand column dan click 'MALAY" translation nya tak lah hebat tapi ok lah.

    ReplyDelete
  5. Raba satu kesalahan yang tidak boleh di maafkan

    TAPI

    Orang2 dalam video sedang berzina itu ok

    Apa punya logik dah!

    ReplyDelete