steadyaku47

Tuesday 25 September 2012

an UMNO production: MASALAH AIR SELANGOR!


steadyaku47 comment: 

Is UMNO so Bankrupt of ideas that they have to resort of this?



[BONGKAR] Pelakon Filem "Masalah Air Selangor" Telah Dikenalpasti!

Cuba anda camkan betul-betul pelakon utama di dalam produksi filem "Masalah Air Di Selangor" yang bertujuan untuk memburukkan kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor. Perhatika
n topi komandonya juga! Kalau tak jelas, klik gambar itu kasi dia besar dan jelas lagi.

Anda sudah pasti kenal nama pelakon itu: Beliau adalah Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM), Mohd Ali Baharom yang mengetuai senaman punggung di hadapan kediaman pengerusi Bersih, Datuk S Ambiga pada pertengahan tahun ini.

Setelah "berjuang" habis-habisan untuk mendapatkan bayaran dari Zahid Hamidi tidak mendapat layanan, kini terpaksa menjadi pelakon di dalam "filem iklan" untuk memburukkan kerajaan PR Selangor - kononnya rakyat Selangor berdepan dengan masalah air paling meruncing dalam dunia!

5 comments:

  1. Pls, pls, pls, bee end, more of such "brilliant" ideas.

    Each time they do so, we'll expose their butts!

    The end is near.

    ReplyDelete
  2. That butt guy is a sheer decadent to society!

    ReplyDelete
  3. Before I was still wondering who shall I vote comes this GE? But now I know. It's PR. And I must thank UMNO for helping me to decide.

    ReplyDelete
  4. These clowns are not only shameless but real stupid. And just imagine these are the kind of people who associates with UMNO.

    ReplyDelete
  5. Aku duk ampang dah seminggu x da air,naik menyampah dah, berlakon apa. Memang Kena tukar kerajaan air pun x boleh nak urus! Ramai orang selangor tengah Marah pasal air tak da ni! Cepat lah bulan 3 tak sabar nak mengundi

    ReplyDelete