steadyaku47

Thursday 13 April 2017

Shahrizat Jalil : There is even honour amongst thieves and robbers but it seems there is none among umno leaders!


Bongkar! Chalet mewah Cempakasari milik Shahrizat Jalil..SEBARKAN


BARANGKALI ramai yang tak tahu bahawa Menteri yang terpalit dengan skandal RM250 juta lembu NFC (sebut National Family Corruption), Shahrizat Jalil memiliki sebuah Chalet mewah di Janda Baik[Twitter Shahrizat].



Rupa-rupanya Cempakasari yang tersergam indah bagikan istana di Janda Baik ini dimiliki oleh keluarga tokey lembu NFC (National Family Corruption). Bungalow dan Chalet mewah terletak di Janda Baik ini terbongkar apabila beliau sendiri yang membongkarkannya di Twitter [Twitter].



ReJaM© bersama beberapa orang rakan aktivis berjaya mengambil gambar Chalet tersebut. Difahamkan, Cempakasari yang bernilai jutaan ringgit ini dilengkapi perabot jati diimport khas dari Bali.



Buat masa ini kita dedahkan dulu pintu pagar Cempakasari. Kita cabar Shahrizat nafikan bahawa Cempakasari ini dimiliki oleh beliau dan keluarga. Jika beliau berani nafikan kita akan bagi lagi bukti-bukti seterusnya. Pendedahan lanjut menyusul.



steadyaku47 comment : Simply insane....the greed of these umno Malays. They take millions in government grants for projects that is suppose to benefit the rakyat but instead spent it on luxurious condos, expensive cars and pay themselves and their family members exorbitant fees, allowances and salaries. Itu yang kita tau...no it seems that this Sharizat has a Cahlet Mewah di Janda Baik....like rosmah, chariot must have been saving all her life to be able tho afford this Chalet Mewah at Janda Baik!

Woi Sharizat....engkau tak tau malu ka? There is even honour amongst thieves and robbers but it seems there is none among umno leaders!







No comments:

Post a Comment