steadyaku47

Tuesday 5 September 2017

Gelak Ketawa past Midnight.



Admin add Nur ke dalam grup wasap anda
Admin add Nur
Atan: Salam Nur... Selamat
datang ke grup kami...

Nur : Salam semua...
Selamat berkenalan...
Harap sudi membantu
saya kerana saya baru
bekerja di bandar nii..
Usin: Hai Nur... jgn bimbang
saya sudi membantu.
😘
Abu: Hello Nur... kalu ada
apa2 masalah jgn
malu2.. saya ok je
untuk bantu Nur... 😌
Usop: Wahhh... selamat
berkenalan Nur... saya
usop... hal kecik je...
boleh sangat
bantu Nur... 😎
Amat: No hal Nur... roger aje
bila ada masalah.. 😃
Udin: Kalu Nur punya pasal...
saya sedia berkhidmat
😉
Samad: Jangan bimbang
Nur... I akan bantu
sedaya upaya I
😍
Nur: Terima kasih semua
kerana sudi membantu
saya 😊😊😊😊😊
Abun: Sama-sama... 😍
Boleh saya tahu
nama penuh Nur tak
Nur: Nama saya......
Nur Azman bin Noor
Atan left the group
Usin left the group
Abu left the group
Usup left the group
Amat left the group
Udin left the group
Samad left the group
Abun left the group
Admin left the group
Nur you are now admin group

No comments:

Post a Comment