steadyaku47

Friday 3 May 2013

Zahid Hamidi berpesan "Kalau muslimat PAS datang merayu undi ke rumah tuan2 dan puan2, jangan bukak pintu, jangan jawab salam!"


steadyaku47 comment:  I received this email a few minutes ago and its contenst is self explanatory. Make what you want out of it. 


            
From : Anonymous


Anonymous has left a new comment on your post "They lie about their devotion to religion. They li...":

Ini buat renungan pemimpin UMNO dan pengikut UMNO yang jelas menentang ISLAM .... didunia lagi Allah swt dah balas - mati tak mati tapi koma, ini seperti mati dengan jerangkung dalam jasad .... mudah-mudahan orang UMNO ini sedar sedikit .... lebih-lebih macam Zahid Hamidi yang mungkin sudah satu masa tidak tahu lagi mana bumi yang di pijak ini milik Allah ...

----

Dalam kempennya kepada pengundi Zahid Hamidi berpesan "Kalau muslimat PAS datang merayu undi ke rumah tuan2 dan puan2, jangan bukak pintu, jangan jawab salam!"

Selepas kejadian eksiden yang menimpa anaknya sehingga koma, keadaan dah terbalik! Dalam satu majlis perjumpaan ahli majlis amanah ikhtiar di Bagan Datoh, Zahid Hamidi sambil menitiskan airmata merayu muslimat PAS mendoakan anak beliau yang masih dalam keadaan koma walaupun telah dibedah tempurung kepala kelmarin.

Kejadian kemalangan yang berlaku depan mata anak sahabat aku (nama dirahsiakan). Alkisahnya, sebelum kejadian si Hafiz ni (anak Zahid Hamidi) menaburkan risalah2 memburukan Mursyidul Am PAS TGNA di sekitar kampung2 dalam parlimen Bagan Datoh.


Apabila melintasi kawasan petugas Pakatan Rakyat sedang membuat kerja2 menggantung bendera kempen, beliau dengan angkuh menunjukkan isyarat thumb down kepada petugas2 tersebut. Akibat perbuatan itu motosikal berkuasa tinggi yang sedang ditunggangi (Motosikal Zahid Hamidi punya) tergelincir lalu berlakulah kemalangan.

Melihat kejadian tersebut, petugas2 Pakatan Rakyat yang telah di 'thumb down' tadi lah yang menolong menyelamatkan beliau seterusnya menguruskan penghantaran ke hospital! 

5 comments:

  1. Orang yang tak mengenang budi & jasa baik tidak layak jadi seorang pemimpin yg baik. Padan muka. Memalukan org Melayu & agama Islam.

    ReplyDelete
  2. Have you read Haris'ibrahim's blog? Please read about stations that are targetedl that will see bus loads of voter imports.
    Lumut is one of them! Come on Lumut! MoD is shoring up because he knows he is going to sink!

    ReplyDelete
  3. This is the racist that said the Chinese, Indian, Iban Dayak Kadazan are not the patriotic lot. I wonder if he or his kids has ever joined the Armed Forces.

    Leo Knight

    ReplyDelete
  4. baca nie, jangan asyik menipu jer!! http://eddyjugaks.blogspot.com/2013/05/cacai-pakatan-tak-der-modal-kemalangan.html

    ReplyDelete